Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2683
Title: Розвиток комплексу маркетингу підприємства в конкурентних умовах (на матеріалах ТОВ «ОПТ ТОРГ-15», м. Черкаси)
Authors: Шевчук, Андрій Васильович
Супряга, Анна Олександрівна
Keywords: Конкуренція;Підприємство;Маркетинг
Issue Date: Jun-2020
Abstract: В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні надбання щодо становлення та розвитку концепції маркетингового комплексу. узагальнено маркетингові інструменти в діяльності підприємства. Досліджено підходи до оцінювання ефективності використання маркетингового комплексу на підприємстві. Проаналізовано стан та динаміку розвитку підприємства, оцінено ефективність сформованого комплексу маркетингу. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину ТОВ «ОПТ ТОРГ-15».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2683
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Супряга А.О..pdf
  Restricted Access
893.76 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.