Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorДмитренко, Едуард Григорович-
dc.date.accessioned2021-10-28T13:21:39Z-
dc.date.available2021-10-28T13:21:39Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі бакалавра автором визначено теоретико-методичні основи здійснення рекламної діяльності, розглянуто особливості проведення рекламної кампанії на підприємстві, наведено пропозиції щодо розробки комплексу маркетингових заходів з метою вдосконалення рекламної діяльності на підприємстві, обґрунтувано ефективність запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectрекламна дільністьuk_UA
dc.subjectівент-маркетингuk_UA
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Дмитренко Е.Г..pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.