Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685
Назва: Управління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Дмитренко, Едуард Григорович
Ключові слова: реклама;бенчмаркінг;рекламна дільність;івент-маркетинг
Дата публікації: чер-2020
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі бакалавра автором визначено теоретико-методичні основи здійснення рекламної діяльності, розглянуто особливості проведення рекламної кампанії на підприємстві, наведено пропозиції щодо розробки комплексу маркетингових заходів з метою вдосконалення рекламної діяльності на підприємстві, обґрунтувано ефективність запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Дмитренко Е.Г..pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.