Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685
Title: Управління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ФОП Буднік Ю.С., м. Черкаси)
Authors: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Дмитренко, Едуард Григорович
Keywords: реклама;бенчмаркінг;рекламна дільність;івент-маркетинг
Issue Date: Jun-2020
Abstract: У кваліфікаційній роботі бакалавра автором визначено теоретико-методичні основи здійснення рекламної діяльності, розглянуто особливості проведення рекламної кампанії на підприємстві, наведено пропозиції щодо розробки комплексу маркетингових заходів з метою вдосконалення рекламної діяльності на підприємстві, обґрунтувано ефективність запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2685
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Дмитренко Е.Г..pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.