Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorГончаренко, Аміна Романівна-
dc.date.accessioned2021-10-29T07:54:04Z-
dc.date.available2021-10-29T07:54:04Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2686-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто теоретичні аспекти рекламної діяльності підприємства, оцінено та досліджено організаційно-економічний стан ТОВ «Епіцентр К». Проаналізовано та оцінено організацію рекламної діяльності ТОВ «Епіцентр К», розроблено напрями, спрямовані на вдосконалення рекламної діяльності підприємства та обґрунтувати їх ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРекламаuk_UA
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectПродакт-плейсментuk_UA
dc.subjectРекламна діяльність.uk_UA
dc.titleРекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м.Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Гончаренко А.Р..pdf
  Restricted Access
1.1 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.