Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2686
Назва: Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення (на матеріалах ТОВ «Епіцентр К», м.Черкаси)
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Гончаренко, Аміна Романівна
Ключові слова: Реклама;інтернет-реклама;Продакт-плейсмент;Рекламна діяльність.
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто теоретичні аспекти рекламної діяльності підприємства, оцінено та досліджено організаційно-економічний стан ТОВ «Епіцентр К». Проаналізовано та оцінено організацію рекламної діяльності ТОВ «Епіцентр К», розроблено напрями, спрямовані на вдосконалення рекламної діяльності підприємства та обґрунтувати їх ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2686
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Гончаренко А.Р..pdf
  Restricted Access
1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.