Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorЗолотаренко, Владислав Олександрович-
dc.date.accessioned2021-10-29T09:29:03Z-
dc.date.available2021-10-29T09:29:03Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було систематизовано теоретичні основи стратегічного маркетингу, визначено види існуючих маркетингових стратегій, їх переваги та недоліки. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Досліджено внутрішні і зовнішні чинники, що впливають на визначення стратегії підприємства, запропонованог маркетингову стратегію.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectБізнес-модельuk_UA
dc.subjectСтратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectСтратегічний маркетингuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод», м. Миргород, Полтавська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Золотаренко В.О..pdf
  Restricted Access
1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.