Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод», м. Миргород, Полтавська область)
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Золотаренко, Владислав Олександрович
Ключові слова: Маркетингова стратегія;Бізнес-модель;Стратегічне планування;Стратегічний маркетинг
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було систематизовано теоретичні основи стратегічного маркетингу, визначено види існуючих маркетингових стратегій, їх переваги та недоліки. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Досліджено внутрішні і зовнішні чинники, що впливають на визначення стратегії підприємства, запропонованог маркетингову стратегію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Золотаренко В.О..pdf
  Restricted Access
1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.