Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод», м. Миргород, Полтавська область)
Authors: Пепчук, Сергій Миколайович
Золотаренко, Владислав Олександрович
Keywords: Маркетингова стратегія;Бізнес-модель;Стратегічне планування;Стратегічний маркетинг
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було систематизовано теоретичні основи стратегічного маркетингу, визначено види існуючих маркетингових стратегій, їх переваги та недоліки. Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Досліджено внутрішні і зовнішні чинники, що впливають на визначення стратегії підприємства, запропонованог маркетингову стратегію.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2687
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Золотаренко В.О..pdf
  Restricted Access
1.41 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.