Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorБорулько, Карина Леонідівна-
dc.date.accessioned2021-11-01T09:00:08Z-
dc.date.available2021-11-01T09:00:08Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690-
dc.description.abstractПри написанні кваліфікаційної роботи були використані: метод системного аналізу і узагальнення при вивченні процесу маркетингового просування продукції; методи порівняльного та економіко-статистичного аналізу при вивченні економіко-господарської та маркетингової діяльності підприємства, експертних оцінок при дослідженні споживачів і конкурентів підприємства, методи стратегічного аналізу при виявленні сильних і слабких сторін підприємства та ринкового оточення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectСистема просування продукціїuk_UA
dc.subjectATL-комунікаціїuk_UA
dc.subjectBTL-комунікаціїuk_UA
dc.subjectАнтикризовий маркетингuk_UA
dc.subjectІнструменти маркетингових комунікаційuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових технологій просування продукції в умовах кризи (на матеріалах ПП «Альтамар», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Борулько К.Л..pdf
  Restricted Access
2.86 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.