Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690
Назва: Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в умовах кризи (на матеріалах ПП «Альтамар», м. Черкаси)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Борулько, Карина Леонідівна
Ключові слова: Маркетингові комунікації;Система просування продукції;ATL-комунікації;BTL-комунікації;Антикризовий маркетинг;Інструменти маркетингових комунікацій
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): При написанні кваліфікаційної роботи були використані: метод системного аналізу і узагальнення при вивченні процесу маркетингового просування продукції; методи порівняльного та економіко-статистичного аналізу при вивченні економіко-господарської та маркетингової діяльності підприємства, експертних оцінок при дослідженні споживачів і конкурентів підприємства, методи стратегічного аналізу при виявленні сильних і слабких сторін підприємства та ринкового оточення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Борулько К.Л..pdf
  Restricted Access
2.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.