Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690
Title: Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в умовах кризи (на матеріалах ПП «Альтамар», м. Черкаси)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Борулько, Карина Леонідівна
Keywords: Маркетингові комунікації;Система просування продукції;ATL-комунікації;BTL-комунікації;Антикризовий маркетинг;Інструменти маркетингових комунікацій
Issue Date: Jun-2021
Abstract: При написанні кваліфікаційної роботи були використані: метод системного аналізу і узагальнення при вивченні процесу маркетингового просування продукції; методи порівняльного та економіко-статистичного аналізу при вивченні економіко-господарської та маркетингової діяльності підприємства, експертних оцінок при дослідженні споживачів і конкурентів підприємства, методи стратегічного аналізу при виявленні сильних і слабких сторін підприємства та ринкового оточення.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2690
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Борулько К.Л..pdf
  Restricted Access
2.86 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.