Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВартанова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorБратко, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2021-11-01T09:55:20Z-
dc.date.available2021-11-01T09:55:20Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі визначено сутність, класифікацію та етапи маркетингових досліджень ринку, встановлено особливості маркетингових досліджень ринку товарів. Проаналізовано умови, можливості та особливості здійснення маркетингових досліджень товарного ринку ТОВ «Група Венето». Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Група Венето», проведено маркетингові дослідження товарного ринку ТОВ «Група Венето». Розроблено шляхи удосконалення товарної політики підприємства ТОВ «Група Венето» на основі маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРинокuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectДослідження маркетингуuk_UA
dc.subjectДослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження товарного ринку (на матеріалах ТОВ «Група Венето», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Братко В.І. .pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.