Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВартанова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorБратко, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2021-11-01T09:55:20Z-
dc.date.available2021-11-01T09:55:20Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі визначено сутність, класифікацію та етапи маркетингових досліджень ринку, встановлено особливості маркетингових досліджень ринку товарів. Проаналізовано умови, можливості та особливості здійснення маркетингових досліджень товарного ринку ТОВ «Група Венето». Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Група Венето», проведено маркетингові дослідження товарного ринку ТОВ «Група Венето». Розроблено шляхи удосконалення товарної політики підприємства ТОВ «Група Венето» на основі маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРинокuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectДослідження маркетингуuk_UA
dc.subjectДослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження товарного ринку (на матеріалах ТОВ «Група Венето», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Братко В.І. .pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.