Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Назва: Маркетингове дослідження товарного ринку (на матеріалах ТОВ «Група Венето», м. Черкаси)
Автори: Вартанова, Олена Вікторівна
Братко, Вікторія Іванівна
Ключові слова: Ринок;Маркетинг;Дослідження маркетингу;Дослідження
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі визначено сутність, класифікацію та етапи маркетингових досліджень ринку, встановлено особливості маркетингових досліджень ринку товарів. Проаналізовано умови, можливості та особливості здійснення маркетингових досліджень товарного ринку ТОВ «Група Венето». Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Група Венето», проведено маркетингові дослідження товарного ринку ТОВ «Група Венето». Розроблено шляхи удосконалення товарної політики підприємства ТОВ «Група Венето» на основі маркетингових досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Братко В.І. .pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.