Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Title: Маркетингове дослідження товарного ринку (на матеріалах ТОВ «Група Венето», м. Черкаси)
Authors: Вартанова, Олена Вікторівна
Братко, Вікторія Іванівна
Keywords: Ринок;Маркетинг;Дослідження маркетингу;Дослідження
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі визначено сутність, класифікацію та етапи маркетингових досліджень ринку, встановлено особливості маркетингових досліджень ринку товарів. Проаналізовано умови, можливості та особливості здійснення маркетингових досліджень товарного ринку ТОВ «Група Венето». Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Група Венето», проведено маркетингові дослідження товарного ринку ТОВ «Група Венето». Розроблено шляхи удосконалення товарної політики підприємства ТОВ «Група Венето» на основі маркетингових досліджень.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2691
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Братко В.І. .pdf
  Restricted Access
1.05 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.