Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorДовгань, Карина Романівна-
dc.date.accessioned2021-11-02T07:45:22Z-
dc.date.available2021-11-02T07:45:22Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було досліджено теоретико-методичні основи диференціації продукції, було вивчено 6 - стратегічних аспектів диференціації як умови набуття конкурентних переваг. Зроблено аналіз внутрішніх можливостей ТОВ «Нікос» і його ринкової діяльності, проаналізовано мікро-, макросередовища та виявлення факторів ринкового оточення на ринкову діяльність ТОВ «Нікос». Зроблений аналіз товарної та асортиментної політики ТОВ «Нікос». Виявлено точки диференціації продукції підприємства, розроблено заходи реалізації стратегії диференціації продукції ТОВ «Нікос» та оцінка їх ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДиференціаціяuk_UA
dc.subjectКонкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectДжерела конкурентної перевагиuk_UA
dc.subjectСтратегії посилення диференціаціїuk_UA
dc.subjectСтупінь диференціації продуктуuk_UA
dc.titleШляхи посилення диференціації торгової марки в умовах висококонкурентного ринку (на матеріалах ТОВ «Нікос», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Довгань К.Р..pdf
  Restricted Access
2.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.