Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorДовгань, Карина Романівна-
dc.date.accessioned2021-11-02T07:45:22Z-
dc.date.available2021-11-02T07:45:22Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було досліджено теоретико-методичні основи диференціації продукції, було вивчено 6 - стратегічних аспектів диференціації як умови набуття конкурентних переваг. Зроблено аналіз внутрішніх можливостей ТОВ «Нікос» і його ринкової діяльності, проаналізовано мікро-, макросередовища та виявлення факторів ринкового оточення на ринкову діяльність ТОВ «Нікос». Зроблений аналіз товарної та асортиментної політики ТОВ «Нікос». Виявлено точки диференціації продукції підприємства, розроблено заходи реалізації стратегії диференціації продукції ТОВ «Нікос» та оцінка їх ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДиференціаціяuk_UA
dc.subjectКонкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectДжерела конкурентної перевагиuk_UA
dc.subjectСтратегії посилення диференціаціїuk_UA
dc.subjectСтупінь диференціації продуктуuk_UA
dc.titleШляхи посилення диференціації торгової марки в умовах висококонкурентного ринку (на матеріалах ТОВ «Нікос», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Довгань К.Р..pdf
  Restricted Access
2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.