Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694
Назва: Шляхи посилення диференціації торгової марки в умовах висококонкурентного ринку (на матеріалах ТОВ «Нікос», м. Черкаси)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Довгань, Карина Романівна
Ключові слова: Диференціація;Конкурентні переваги;Джерела конкурентної переваги;Стратегії посилення диференціації;Ступінь диференціації продукту
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було досліджено теоретико-методичні основи диференціації продукції, було вивчено 6 - стратегічних аспектів диференціації як умови набуття конкурентних переваг. Зроблено аналіз внутрішніх можливостей ТОВ «Нікос» і його ринкової діяльності, проаналізовано мікро-, макросередовища та виявлення факторів ринкового оточення на ринкову діяльність ТОВ «Нікос». Зроблений аналіз товарної та асортиментної політики ТОВ «Нікос». Виявлено точки диференціації продукції підприємства, розроблено заходи реалізації стратегії диференціації продукції ТОВ «Нікос» та оцінка їх ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Довгань К.Р..pdf
  Restricted Access
2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.