Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694
Title: Шляхи посилення диференціації торгової марки в умовах висококонкурентного ринку (на матеріалах ТОВ «Нікос», м. Черкаси)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Довгань, Карина Романівна
Keywords: Диференціація;Конкурентні переваги;Джерела конкурентної переваги;Стратегії посилення диференціації;Ступінь диференціації продукту
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі було досліджено теоретико-методичні основи диференціації продукції, було вивчено 6 - стратегічних аспектів диференціації як умови набуття конкурентних переваг. Зроблено аналіз внутрішніх можливостей ТОВ «Нікос» і його ринкової діяльності, проаналізовано мікро-, макросередовища та виявлення факторів ринкового оточення на ринкову діяльність ТОВ «Нікос». Зроблений аналіз товарної та асортиментної політики ТОВ «Нікос». Виявлено точки диференціації продукції підприємства, розроблено заходи реалізації стратегії диференціації продукції ТОВ «Нікос» та оцінка їх ефективності.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2694
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Довгань К.Р..pdf
  Restricted Access
2.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.