Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВартанова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorДорошева, Віталіна Віталіївна-
dc.date.accessioned2021-11-04T09:43:28Z-
dc.date.available2021-11-04T09:43:28Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2733-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та особливості формування спроможностей підприємства. Визначено види маркетингових спроможностей підприємства та особливості їх розвитку. Визначено методичні підходи до дослідження маркетингових спроможностей підприємства, надано економіко-організаційну характеристику ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій». Проаналізовано мікро- та макросередовища підприємства, ідентифікувано маркетингові спроможності ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій». Сформовано процедуру ідентифікації і розвитку маркетингових спроможностей підприємства, оцінено ефективність запропонованих заходів для ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСпроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectРозвиток підприємстваuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингових спроможностей підприємства (на матеріалах ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій», с. Балаклея, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Дорошева В.В..pdf
  Restricted Access
1.53 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.