Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2733
Назва: Розвиток маркетингових спроможностей підприємства (на матеріалах ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій», с. Балаклея, Черкаська область)
Автори: Вартанова, Олена Вікторівна
Дорошева, Віталіна Віталіївна
Ключові слова: Спроможність підприємства;Маркетинг;Розвиток підприємства
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та особливості формування спроможностей підприємства. Визначено види маркетингових спроможностей підприємства та особливості їх розвитку. Визначено методичні підходи до дослідження маркетингових спроможностей підприємства, надано економіко-організаційну характеристику ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій». Проаналізовано мікро- та макросередовища підприємства, ідентифікувано маркетингові спроможності ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій». Сформовано процедуру ідентифікації і розвитку маркетингових спроможностей підприємства, оцінено ефективність запропонованих заходів для ТОВ «Кондитерська фабрика «Меркурій».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2733
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Дорошева В.В..pdf
  Restricted Access
1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.