Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШльончак, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorЙовченко, Алла Василівна-
dc.contributor.authorКрейда, Аліна Миколаївна-
dc.contributor.authorУсенко, Євген Андрійович-
dc.date.accessioned2021-11-09T13:48:31Z-
dc.date.available2021-11-09T13:48:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2078-4481-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2759-
dc.description.abstractПри проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт час від часу виникають складні маніпуляції з важкими і об'ємними вантажами, від чого інколи виникає загроза здоров’ю чи навіть життю людини. У даній роботі розглядається проблема використання підйомно-транспортного обладнання за умови безпечного перевезення великовагового та великогабаритного вантажу в умовах автотранспортного підприємства або вантажного комплексу. Транспортування великовагових і великогабаритних вантажів або інших конструкцій здійснюється при використанні такелажних пристроїв та спеціалізованої техніки, наприклад - такелажних візків, без яких багато різних видів промисловості матимуть проблеми з транспортуванням важких вантажів, необхідних для належного виконання роботи. На основі раніше проведених аналітичних досліджень авторами роботи пропонується конструкція такелажного візка з чотирма опорними роликами. Метою проведених досліджень є встановлення розподілу реакцій на осі такелажного візка при транспортуванні великовагового або великогабаритного вантажу та проведення детального силового розрахунку пропонованої конструкції такелажного візка на предмет міцності від навантаження вагою різної величини. За допомогою САD/CAM системи Solіdworks проведено симуляцію роботи візка під навантаженням умовним великоваговим та великогабаритним вантажем. Це дозволило отримати залежність деформації опорної поверхні такелажного візка від сили, що діє на неї. При цьому в дослідженні показано розподіл сил на опорну поверхню такелажного візка. Розраховані реакції, що виникають в опорних точках конструкції. Проведено розподіл реакцій на осі проєктованого такелажного візка при транспортуванні великогабаритного та великовагового вантажу. Це дало можливість визначити силу, яку необхідно прикласти до вантажу, щоб зрушити його з місцяuk_UA
dc.description.abstractDuring reloading and unloading, large and heavy loads are sometimes difficult to handle, which sometimes endangers human health or even life. This paper considers the problem of using lifting and transport equipment under the condition of safe transportation of large and large loads in the conditions of a motor transport enterprise or cargo complex. Heavy and bulky loads or other structures are transported by means of rigging devices and specialized equipment, such as rigging carts, without which many different industries will have problems transporting the heavy loads required for proper performance. Based on previously conducted analytical research, the authors propose the design of a rigging trolley with four support rollers. The purpose of the research is to establish the distribution of reactions on the axis of the rigging trolley during transportation of heavy or bulky cargo and to conduct a detailed force calculation of the proposed design of the rigging trolley for strength from load of different sizes. With the help of the СAD / CAM system of Solidworks, the simulation of the trolley operation under the load of conditional heavy and oversized cargo was carried out. This allowed to obtain the dependence of the deformation of the bearing surface of the rigging trolley on the force acting on it. The research shows the distribution of forces on the supporting surface of the rigging truck. The reactions that occur at the reference points of the structure are calculated. The distribution of reactions on the axis of the designed rigging trolley during transportation of large and heavy cargo is carried out. This made it possible to determine the force that must be applied to the load to move it out of place.uk_UA
dc.description.abstractПри проведении погрузочно-разгрузочных работ время от времени возникают сложные манипуляции с тяжелыми и объемными грузами, от чего иногда возникает угроза здоровью или даже жизни человека. В данной работе рассматривается проблема использования подъемно-транспортного оборудования при условии безопасной перевозки тяжеловесного и крупногабаритного груза в условиях автотранспортного предприятия или грузового комплекса. Транспортировка тяжеловесных и крупногабаритных грузов или других конструкций осуществляется при использовании такелажных приспособлений и специализированной техники, например - такелажных тележек, без которых много различных видов промышленности будут иметь проблемы с транспортировкой тяжелых грузов, необходимых для надлежащего выполнения работы. На основе ранее проведенных аналитических исследований авторами работы предлагается конструкция такелажной тележки с четырьмя опорными роликами. Целью проведенных исследований является установление распределения реакций на оси такелажной тележки при транспортировке тяжеловесного или крупногабаритного груза и проведения детального силового расчета предлагаемой конструкции такелажной тележки на предмет прочности от нагрузки весом различной величины. С помощью САD/CAM системы Solиdworks проведено симуляцию работы тележки под нагрузкой условным тяжеловесным и крупногабаритным грузом. Это позволило получить зависимость деформации опорной поверхности такелажной тележки от силы, действующей на нее. При этом в исследовании показано распределение сил на опорную поверхность такелажной тележки. Рассчитаны реакции, возникающие в опорных точках конструкции. Проведено распределение реакций на оси проектированной такелажной тележки при транспортировке крупногабаритного и тяжеловесного груза. Это дало возможность определить силу, которую необходимо приложить к грузу, чтобы сдвинуть его с места.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Херсонського національного технічного унверситетуuk_UA
dc.subjectтакелажний візокuk_UA
dc.subjectвантажні перевезенняuk_UA
dc.subjectскладські комплексиuk_UA
dc.subjectсимуляція роботиuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.subjectреакціїuk_UA
dc.subjectсила тертяuk_UA
dc.subjectrigging trolleyuk_UA
dc.subjectfreight transportationuk_UA
dc.subjectwarehousesuk_UA
dc.subjectwork simulationuk_UA
dc.subjectloaduk_UA
dc.subjectreactionuk_UA
dc.subjectfriction forceuk_UA
dc.subjectтакелажная тележкаuk_UA
dc.subjectгрузовые перевозкиuk_UA
dc.subjectскладские комплексыuk_UA
dc.subjectсимуляция работыuk_UA
dc.subjectнагрузкиuk_UA
dc.subjectреакцииuk_UA
dc.subjectсила тренияuk_UA
dc.titleРозрахунок та конструювання такелажного візка для перевезення великогабаритних і великовагових вантажів на автотранспортних підприємствах та складських комплексахuk_UA
dc.title.alternativeCalculation and design of rigid trolley for transportation of large and heavy loads to transport plants and warehouse complexesuk_UA
dc.title.alternativeРасчет и конструирование такелажной тележки для перевозки крупногабаритных и тяжеловесных грузов на автотранспортных предприятиях и складских комплексовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue3(78)uk_UA
dc.citation.spage75uk_UA
dc.citation.epage82uk_UA
dc.identifier.doi10.35546/kntu2078-4481.2021.3.8-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник 3 (78)_75 стор.pdfШльончак_75_8216.75 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.