Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorКісіль, Андрій Олегович-
dc.date.accessioned2021-11-11T08:24:37Z-
dc.date.available2021-11-11T08:24:37Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2765-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, обґрунтовано методику оцінки маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, охарактеризовано практику формування персоналу підприємства. Розроблено напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства, проведено ділову оцінку персоналу підприємства. Визначено основні етапи розробки маркетингової стратегії підприємства. Проведено аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район, Полтавська область. Проведено оцінку маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район. Сформовано пропозиції щодо підвищення маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район, Полтавська область.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectДіяльність підприємстаuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район, Полтавська область,)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Кісіль А.О..pdf
  Restricted Access
1.08 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.