Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2765
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район, Полтавська область,)
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Кісіль, Андрій Олегович
Ключові слова: Маркетингова діяльність;Підприємство;Маркетинг;Діяльність підприємста
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, обґрунтовано методику оцінки маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, охарактеризовано практику формування персоналу підприємства. Розроблено напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства, проведено ділову оцінку персоналу підприємства. Визначено основні етапи розробки маркетингової стратегії підприємства. Проведено аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район, Полтавська область. Проведено оцінку маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район. Сформовано пропозиції щодо підвищення маркетингової товарної політики на підприємстві ПрАТ «Каплинцівське», с. Каплинці, Пирятинський район, Полтавська область.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2765
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Кісіль А.О..pdf
  Restricted Access
1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.