Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШпильова, Віра Олексіївна-
dc.contributor.authorКупенко, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2021-11-11T08:39:00Z-
dc.date.available2021-11-11T08:39:00Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2766-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі обґрунтовано концептуальні основи системи стимулювання збуту, розглянуто організацію збуту продукції та інструментарій його стимулювання. Вивчено методичні аспекти розробки стратегії стимулювання збуту продукції підприємства, здійснено аналіз ефективності стимулювання збуту продукції та послуг підприємства. Оцінено організацію збутової діяльності та заходів зі стимулювання збуту на підприємстві, визначено напрямки удосконалення системи управління маркетингом на підприємстві. Розроблено та обґрунтовано стратегію стимулювання збуту продукції та послуг підприємства, проаналізовано організаційно-економічну характеристику ПП «САЛОН «СОФТ», досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ПП «САЛОН «СОФТ». Розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ПП «САЛОН «СОФТ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectСтимулювання збуту продукціїuk_UA
dc.subjectРозробка стратегіїuk_UA
dc.subjectПродукціяuk_UA
dc.titleРозробка стратегії стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПП «Салон «Софт», м.Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Купенко І.В..pdf
  Restricted Access
1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.