Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШпильова, Віра Олексіївна-
dc.contributor.authorКупенко, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2021-11-11T08:39:00Z-
dc.date.available2021-11-11T08:39:00Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2766-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі обґрунтовано концептуальні основи системи стимулювання збуту, розглянуто організацію збуту продукції та інструментарій його стимулювання. Вивчено методичні аспекти розробки стратегії стимулювання збуту продукції підприємства, здійснено аналіз ефективності стимулювання збуту продукції та послуг підприємства. Оцінено організацію збутової діяльності та заходів зі стимулювання збуту на підприємстві, визначено напрямки удосконалення системи управління маркетингом на підприємстві. Розроблено та обґрунтовано стратегію стимулювання збуту продукції та послуг підприємства, проаналізовано організаційно-економічну характеристику ПП «САЛОН «СОФТ», досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ПП «САЛОН «СОФТ». Розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ПП «САЛОН «СОФТ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтратегіяuk_UA
dc.subjectСтимулювання збуту продукціїuk_UA
dc.subjectРозробка стратегіїuk_UA
dc.subjectПродукціяuk_UA
dc.titleРозробка стратегії стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПП «Салон «Софт», м.Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Купенко І.В..pdf
  Restricted Access
1.08 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.