Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2766
Title: Розробка стратегії стимулювання збуту продукції (на матеріалах ПП «Салон «Софт», м.Черкаси)
Authors: Шпильова, Віра Олексіївна
Купенко, Ірина Василівна
Keywords: Стратегія;Стимулювання збуту продукції;Розробка стратегії;Продукція
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі обґрунтовано концептуальні основи системи стимулювання збуту, розглянуто організацію збуту продукції та інструментарій його стимулювання. Вивчено методичні аспекти розробки стратегії стимулювання збуту продукції підприємства, здійснено аналіз ефективності стимулювання збуту продукції та послуг підприємства. Оцінено організацію збутової діяльності та заходів зі стимулювання збуту на підприємстві, визначено напрямки удосконалення системи управління маркетингом на підприємстві. Розроблено та обґрунтовано стратегію стимулювання збуту продукції та послуг підприємства, проаналізовано організаційно-економічну характеристику ПП «САЛОН «СОФТ», досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ПП «САЛОН «СОФТ». Розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ПП «САЛОН «СОФТ».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2766
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Купенко І.В..pdf
  Restricted Access
1.08 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.