Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2767
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorОднокінний, Сергій Юрійович-
dc.date.accessioned2021-11-11T08:55:59Z-
dc.date.available2021-11-11T08:55:59Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2767-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено сутність збуту та основні завдання планування збуту продукції, розглянуто форми та види стимулювання збуту продукції. Охарактеризовано Інтернет-технології у плануванні і прогнозуванні збуту продукції на підприємствах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, оцінено економічну результативність діяльності підприємства, обґрунтовано напрями удосконалення планування збуту продукції ТОВ «Уманьпиво». Сформовано пропозиції щодо планування збуту продукції підприємства шляхом активізації товаро-інноваційної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбут продукціїuk_UA
dc.subjectПрогнозуванняuk_UA
dc.subjectПлануванняuk_UA
dc.titleПланування та прогнозування збуту продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Уманьпиво», м. Умань, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Однокінний С.Ю..pdf
  Restricted Access
1.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.