Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2767
Title: Планування та прогнозування збуту продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Уманьпиво», м. Умань, Черкаська область)
Authors: Пепчук, Сергій Миколайович
Однокінний, Сергій Юрійович
Keywords: Збут продукції;Прогнозування;Планування
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі досліджено сутність збуту та основні завдання планування збуту продукції, розглянуто форми та види стимулювання збуту продукції. Охарактеризовано Інтернет-технології у плануванні і прогнозуванні збуту продукції на підприємствах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, оцінено економічну результативність діяльності підприємства, обґрунтовано напрями удосконалення планування збуту продукції ТОВ «Уманьпиво». Сформовано пропозиції щодо планування збуту продукції підприємства шляхом активізації товаро-інноваційної діяльності.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2767
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Однокінний С.Ю..pdf
  Restricted Access
1.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.