Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШпильова, Віра Олексіївна-
dc.contributor.authorОлійник, Дмитро Русланович-
dc.date.accessioned2021-11-11T08:59:29Z-
dc.date.available2021-11-11T08:59:29Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра визначено сутність еvent-заходів та їх роль у просуванні продукції підприємства. Обґрунтовано класифікаційні ознаки event-заходів та їх характеристики, узагальнено підходи до визначення ефективності event-маркетингу. Проаналізовано економічну діяльність та проведено SWOT-аналіз підприємства. Розроблено Event-заходи для роздрібного підприємства магазину «М’ясний дім».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПродовольчі товариuk_UA
dc.subjectEvent-заходиuk_UA
dc.subjectТоварuk_UA
dc.titleEvent-заходи в просуванні продовольчих товарів (на матеріалах торгової мережі «М’ясний дім», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Олійник Д.Р..pdf
  Restricted Access
1.12 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.