Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768
Назва: Event-заходи в просуванні продовольчих товарів (на матеріалах торгової мережі «М’ясний дім», м. Черкаси)
Автори: Шпильова, Віра Олексіївна
Олійник, Дмитро Русланович
Ключові слова: Продовольчі товари;Event-заходи;Товар
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра визначено сутність еvent-заходів та їх роль у просуванні продукції підприємства. Обґрунтовано класифікаційні ознаки event-заходів та їх характеристики, узагальнено підходи до визначення ефективності event-маркетингу. Проаналізовано економічну діяльність та проведено SWOT-аналіз підприємства. Розроблено Event-заходи для роздрібного підприємства магазину «М’ясний дім».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Олійник Д.Р..pdf
  Restricted Access
1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.