Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768
Title: Event-заходи в просуванні продовольчих товарів (на матеріалах торгової мережі «М’ясний дім», м. Черкаси)
Authors: Шпильова, Віра Олексіївна
Олійник, Дмитро Русланович
Keywords: Продовольчі товари;Event-заходи;Товар
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра визначено сутність еvent-заходів та їх роль у просуванні продукції підприємства. Обґрунтовано класифікаційні ознаки event-заходів та їх характеристики, узагальнено підходи до визначення ефективності event-маркетингу. Проаналізовано економічну діяльність та проведено SWOT-аналіз підприємства. Розроблено Event-заходи для роздрібного підприємства магазину «М’ясний дім».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2768
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Олійник Д.Р..pdf
  Restricted Access
1.12 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.