Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorПетренко, Денис Сергійович-
dc.date.accessioned2021-11-11T09:39:48Z-
dc.date.available2021-11-11T09:39:48Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2770-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було розглянуто загальну характеристику ПрАТ «Смілянський машинобудівний завод», виокремлено основні етапи формування товарної політики підприємства. Визначено товарні стратегії підприємства, проаналізовано діяльність підприємства на ринку. Проаналізовано структуру асортименту. Розглянуто асортиментну концепцію, визначено та проаналізовано основні споживачі на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУправління інноваціямиuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectТоварна політикаuk_UA
dc.subjectПромислове підприємствоuk_UA
dc.titleУправління іноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства (на матеріалах ПрАТ «Смілянський машинобудівний завод», м. Сміла, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Петренко Д.С..pdf
  Restricted Access
691.19 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.