Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2770
Назва: Управління іноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства (на матеріалах ПрАТ «Смілянський машинобудівний завод», м. Сміла, Черкаська область)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Петренко, Денис Сергійович
Ключові слова: Управління інноваціями;Маркетинг;Товарна політика;Промислове підприємство
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було розглянуто загальну характеристику ПрАТ «Смілянський машинобудівний завод», виокремлено основні етапи формування товарної політики підприємства. Визначено товарні стратегії підприємства, проаналізовано діяльність підприємства на ринку. Проаналізовано структуру асортименту. Розглянуто асортиментну концепцію, визначено та проаналізовано основні споживачі на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2770
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Петренко Д.С..pdf
  Restricted Access
691.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.