Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2770
Title: Управління іноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства (на матеріалах ПрАТ «Смілянський машинобудівний завод», м. Сміла, Черкаська область)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Петренко, Денис Сергійович
Keywords: Управління інноваціями;Маркетинг;Товарна політика;Промислове підприємство
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі було розглянуто загальну характеристику ПрАТ «Смілянський машинобудівний завод», виокремлено основні етапи формування товарної політики підприємства. Визначено товарні стратегії підприємства, проаналізовано діяльність підприємства на ринку. Проаналізовано структуру асортименту. Розглянуто асортиментну концепцію, визначено та проаналізовано основні споживачі на ринку.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2770
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Петренко Д.С..pdf
  Restricted Access
691.19 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.