Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorГрохотова, Дарина Денисівна-
dc.date.accessioned2021-11-15T12:45:36Z-
dc.date.available2021-11-15T12:45:36Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2782-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра визначено економічну сутність цільового ринку як інструменту ефективної збутової політики підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до ефективного вибору цільового ринку, досліджено цільовий ринок підприємства та здійснено оцінку ефективності його використання. Обґрунтовано обсяги реалізації продукції з урахуванням потреб ринку і можливостей підприємства, розроблено шляхи розширення кола замовників та формування попереднього портфелю замовлень на продукцію підприємства. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Хлібзавод №10», досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ТОВ «Хлібзавод №10», розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ТОВ «Хлібзавод №10».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectЦільовий ринокuk_UA
dc.subjectОцінка діяльності підприємстваuk_UA
dc.titleОцінка доцільності виходу підприємства на новий цільовий ринок (на матеріалах ТОВ «Хлібзавод № 10», м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Грохотова Д.Д..pdf
  Restricted Access
2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.