Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorГрохотова, Дарина Денисівна-
dc.date.accessioned2021-11-15T12:45:36Z-
dc.date.available2021-11-15T12:45:36Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2782-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра визначено економічну сутність цільового ринку як інструменту ефективної збутової політики підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до ефективного вибору цільового ринку, досліджено цільовий ринок підприємства та здійснено оцінку ефективності його використання. Обґрунтовано обсяги реалізації продукції з урахуванням потреб ринку і можливостей підприємства, розроблено шляхи розширення кола замовників та формування попереднього портфелю замовлень на продукцію підприємства. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Хлібзавод №10», досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ТОВ «Хлібзавод №10», розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ТОВ «Хлібзавод №10».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectЦільовий ринокuk_UA
dc.subjectОцінка діяльності підприємстваuk_UA
dc.titleОцінка доцільності виходу підприємства на новий цільовий ринок (на матеріалах ТОВ «Хлібзавод № 10», м. Київ)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Грохотова Д.Д..pdf
  Restricted Access
2.06 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.