Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2782
Назва: Оцінка доцільності виходу підприємства на новий цільовий ринок (на матеріалах ТОВ «Хлібзавод № 10», м. Київ)
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Грохотова, Дарина Денисівна
Ключові слова: Підприємство;Цільовий ринок;Оцінка діяльності підприємства
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра визначено економічну сутність цільового ринку як інструменту ефективної збутової політики підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до ефективного вибору цільового ринку, досліджено цільовий ринок підприємства та здійснено оцінку ефективності його використання. Обґрунтовано обсяги реалізації продукції з урахуванням потреб ринку і можливостей підприємства, розроблено шляхи розширення кола замовників та формування попереднього портфелю замовлень на продукцію підприємства. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Хлібзавод №10», досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ТОВ «Хлібзавод №10», розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ТОВ «Хлібзавод №10».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2782
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Грохотова Д.Д..pdf
  Restricted Access
2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.