Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorСолодєй, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-11-15T13:12:42Z-
dc.date.available2021-11-15T13:12:42Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2783-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було проведено аналіз системи просування клієнтичних послуг на підприємстві ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» м. Черкаси. Дано характеристику організації управління клієнтичною фірмою керуючими органами різних рівнів, проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР». Проведено аналіз ринку клієнтичних послуг, проведено аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» в області розширення ринку збуту продукції. Виявлено проблеми скорочення ринку збуту ТОВ «КОМФОРТ – ТУР», визначено напрямки розширення ринку збуту продукції клієнтичної фірми ТОВ «КОМФОРТ – ТУР». Проведено розрахунки економічної ефективності збуту продукції підприємства. Проведено аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» в області розширення ринку збуту, сформовано пропозиції щодо розширення збуту продукції підприємства на підприємстві ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» м. Черкаси.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРинок збуту продукціїuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectРозширення ринкуuk_UA
dc.subjectРинокuk_UA
dc.titleРозширення ринку збуту продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «КОМФОРТ – ТУР», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Солодєй А.М..pdf
  Restricted Access
882.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.