Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2783
Назва: Розширення ринку збуту продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «КОМФОРТ – ТУР», м. Черкаси)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Солодєй, Аліна Миколаївна
Ключові слова: Ринок збуту продукції;Підприємство;Розширення ринку;Ринок
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз системи просування клієнтичних послуг на підприємстві ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» м. Черкаси. Дано характеристику організації управління клієнтичною фірмою керуючими органами різних рівнів, проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР». Проведено аналіз ринку клієнтичних послуг, проведено аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» в області розширення ринку збуту продукції. Виявлено проблеми скорочення ринку збуту ТОВ «КОМФОРТ – ТУР», визначено напрямки розширення ринку збуту продукції клієнтичної фірми ТОВ «КОМФОРТ – ТУР». Проведено розрахунки економічної ефективності збуту продукції підприємства. Проведено аналіз діяльності ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» в області розширення ринку збуту, сформовано пропозиції щодо розширення збуту продукції підприємства на підприємстві ТОВ «КОМФОРТ – ТУР» м. Черкаси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2783
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Солодєй А.М..pdf
  Restricted Access
882.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.