Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788
Назва: Маркетингові дослідження у проектах: навчальний посібник
Автори: Данченко, Олена Борисівна
Дзюба, Тамара Володимирівна
Ключові слова: проект;маркетинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: Університет економіки та права "КРОК"
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2788
ISBN: 978-966-170-042-9
Кількість сторінок: 224
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навч_посібник_Дзюба.pdf3.75 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.