Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2820
Назва: Обґрунтування необхідності перебудови процесу фізичного виховання в навчальних закладах на основі показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості та функціонального стану систем організму студентів
Інші назви: Justification of the need for changing the process of physical education in educational institutions based on indicators of physical development, physical preparedness and functional state of studetns` body system
Автори: Ярославська, Лариса Петрівна
Загородній, Василь Володимирович
Ключові слова: студент;серцево-судинна, м’язова, дихальна системи;фізичний розвиток;функціональний стан;фізична підготовленість;student;cardiovascular;muscular;respiratory systems;physical development;physical preparedness;functional state
Дата публікації: вер-2021
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)
Короткий огляд (реферат): Викладено результати досліджень та аналізу показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості та функціонального стану серцево-судинної, дихальної, м’язової систем студентів Черкаського державного технологічного університету впродовж трьох років навчання. Під час проведення досліджень використовувались такі методи: теоретичні, методико-біологічні, антропометричні, інструментальні методи дослідження, фізіометричні вимірювання, методи математичної обробки даних. У результаті проведених досліджень встановлено суттєву різницю показників фізичного розвитку, негативну динаміку показників функціонального стану систем організму студентів протягом трьох років навчання, що свідчить про недостатню рухову активність студентів і низьку ефективність 2-х годинних занять на тиждень фізичним вихованням у закладах вищої освіти. Все це вказує на необхідність перебудови процесу фізичного виховання в навчальних закладах освіти, впровадження нових підходів і технологій щодо організації навчального процесу; формування мотиваційно-ціннісного ставлення студентської молоді до власного здоров’я, фізичного і спортивного вдосконалення.
The results of research and analysis of indicators of physical development, physical preparedness and functional state of the cardiovascular, respiratory, muscular systems of students of Cherkasy State Technological University during the three years of study are presented. There are methods that were used during this: methodological and biological, anthropometric, physiometric measurements, instrumental research methods, methods of mathematical data processing. Result of the researches have shown significant difference in indicators of physical development and negative dynamics of indicators of the functional state students’ body during three years of study. There is a fact that shows a lack of activities and low effectiveness of two-hour training of physical education during the weeks in HEI. All this points to the need to change the process of physical education in educational institutions; the introduction of new approaches and technologies for the organization of the educational process; formation of motivational and valuable attitude of student youth to their own health, physical and sports improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2820
DOI: 10.31392/NPU-nc.series15.2021.8(139).09
Випуск: 8(139)
Початкова сторінка: 57
Кінцева сторінка: 63
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagorodniy_Yaroslavska.pdf219.75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.