Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2856
Назва: Особливості освіти дорослих у країнах Європейського Союзу
Автори: Махиня, Наталія Володимирівна
Ключові слова: освіта дорослих;навчання дорослих;Європейський Союз;навчання упродовж життя;формальна освіта;неформальна освіта;adult education;adult learning;lifelong learning;formal learning;informal learning;European Union
Дата публікації: 2013
Видавництво: Science and Education a New Dimention: Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає та аналізує особливості системи освіти дорослих у країнах Європейського Союзу. Автор окреслює загальні риси й тенденції розвитку навчання дорослого населення у європейських країнах. Особлива увага приділяється причинам виникнення необхідності освіти упродовж життя та труднощам на шляху до реалізації основних шляхів отримання формальної та неформальної освіти.
The article deals with the peculiarities of adult education in European Union. The author describes and analyses differences in adult learning from country to country, its difficulties and purposes. Especial attention is given to the ways of improving the practice of lifelong learning in European countries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://scaspee.com/all-materials/3
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2856
Випуск: 1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освіта-дорослих.pdf227.37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.