Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМахиня, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-11-24T13:12:19Z-
dc.date.available2021-11-24T13:12:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-966-8840-94-4-
dc.identifier.urihttps://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/21-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2857-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні підходи до визначення сутності освіти дорослих у країнах Європи. Автор аналізує різноманіття функцій освіти упродовж життя у загальноєвропейському контексті. Зазначається, що не дивлячись на різницю теоретично-практичних підходів, основна мета та завдання галузі є загальновизнаними.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the basic approaches towards adult education in European countries. The author analyzes the functions diversity of adult education training in the European context. It is noted that despite the theoretical and practical differences in approaches towards life-long learning, the main aim and general tasks of the branch remain universally recognized.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читанняuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectосвіта упродовж життяuk_UA
dc.subjectфілософія освітиuk_UA
dc.subjectфункції освіти дорослихuk_UA
dc.subjectadult educationuk_UA
dc.subjectlife-long learninguk_UA
dc.subjecteducation philosophyuk_UA
dc.subjectfunctions of adult educationuk_UA
dc.titleОсвіта дорослих у Європі: сутність, підходи та функціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue6uk_UA
dc.citation.spage477uk_UA
dc.citation.epage482uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1086-Текст статті-1510-1-10-20200304.pdf213.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.