Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2857
Назва: Освіта дорослих у Європі: сутність, підходи та функції
Автори: Махиня, Наталія Володимирівна
Ключові слова: освіта дорослих;освіта упродовж життя;філософія освіти;функції освіти дорослих;adult education;life-long learning;education philosophy;functions of adult education
Дата публікації: 2013
Видавництво: Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні підходи до визначення сутності освіти дорослих у країнах Європи. Автор аналізує різноманіття функцій освіти упродовж життя у загальноєвропейському контексті. Зазначається, що не дивлячись на різницю теоретично-практичних підходів, основна мета та завдання галузі є загальновизнаними.
The article deals with the basic approaches towards adult education in European countries. The author analyzes the functions diversity of adult education training in the European context. It is noted that despite the theoretical and practical differences in approaches towards life-long learning, the main aim and general tasks of the branch remain universally recognized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://chelpanov.eeipsy.org/index.php/eeip/issue/view/21
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2857
ISBN: 978-966-8840-94-4
Випуск: 6
Початкова сторінка: 477
Кінцева сторінка: 482
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1086-Текст статті-1510-1-10-20200304.pdf213.69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.