Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2889
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джулай, Дмитро Олегович | - |
dc.contributor.author | Шльончак, Ігор Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-29T14:01:25Z | - |
dc.date.available | 2021-11-29T14:01:25Z | - |
dc.date.issued | 2019-04-15 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2889 | - |
dc.description.abstract | В роботі зазначається, що підвіска – це складна система, яка складається з важелів, амортизаторів, шарнірів, пружин, блоків тощо. Конструкція підвіски залежить від тієї чи іншої марки автомобіля. Основною функцією підвіски є забезпечення постійного зчеплення і контакту коліс з дорожнім покриттям. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Збірник тез доповідей студентської науково-практичної конференції, Черкаси, ЧДТУ, 15-18 квітня 2019 р. | uk_UA |
dc.subject | підвіска | uk_UA |
dc.subject | керованість | uk_UA |
dc.subject | стійкість | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.title | Підрулювання задньої підвіски – шлях покращення керованості та стійкості автомобіля | uk_UA |
dc.type | Publication in Conference Proceedings | uk_UA |
dc.citation.spage | 139 | uk_UA |
dc.citation.epage | 139 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Джулай_Шльончак.docx | 13.93 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
ДСН-2019.pdf | 139_139 | 2.41 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.