Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2889
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжулай, Дмитро Олегович-
dc.contributor.authorШльончак, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2021-11-29T14:01:25Z-
dc.date.available2021-11-29T14:01:25Z-
dc.date.issued2019-04-15-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2889-
dc.description.abstractВ роботі зазначається, що підвіска – це складна система, яка складається з важелів, амортизаторів, шарнірів, пружин, блоків тощо. Конструкція підвіски залежить від тієї чи іншої марки автомобіля. Основною функцією підвіски є забезпечення постійного зчеплення і контакту коліс з дорожнім покриттям.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник тез доповідей студентської науково-практичної конференції, Черкаси, ЧДТУ, 15-18 квітня 2019 р.uk_UA
dc.subjectпідвіскаuk_UA
dc.subjectкерованістьuk_UA
dc.subjectстійкістьuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.titleПідрулювання задньої підвіски – шлях покращення керованості та стійкості автомобіляuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage139uk_UA
dc.citation.epage139uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Джулай_Шльончак.docx13.93 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
ДСН-2019.pdf139_1392.41 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.