Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2889
Назва: | Підрулювання задньої підвіски – шлях покращення керованості та стійкості автомобіля |
Автори: | Джулай, Дмитро Олегович Шльончак, Ігор Анатолійович |
Ключові слова: | підвіска;керованість;стійкість;автомобіль |
Дата публікації: | 15-кві-2019 |
Видавництво: | Збірник тез доповідей студентської науково-практичної конференції, Черкаси, ЧДТУ, 15-18 квітня 2019 р. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі зазначається, що підвіска – це складна система, яка складається з важелів, амортизаторів, шарнірів, пружин, блоків тощо. Конструкція підвіски залежить від тієї чи іншої марки автомобіля. Основною функцією підвіски є забезпечення постійного зчеплення і контакту коліс з дорожнім покриттям. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2889 |
Початкова сторінка: | 139 |
Кінцева сторінка: | 139 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Джулай_Шльончак.docx | 13.93 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
ДСН-2019.pdf | 139_139 | 2.41 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.