Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2948
Title: Специфіка формування «soft skills» фахівців сфери обслуговування у процесі вивчення іноземних мов
Other Titles: Specificity of “soft skills” formation of service specialists in the process of foreign language studies
Authors: Шестель, Олена Геннадіївна
Старинець, Олена Анатоліївна
Литвин, Тетяна Петрівна
Куракін, Олександр Борисович
Keywords: “soft skills”;іноземні мови;компетентності;професійна підготовка;методи навчання;foreign languages;competencies;training;teaching method
Issue Date: 2020
Publisher: Актуальні питання гуманітарних наук
Abstract: У статті представлені теоретичні та практичні засади формування “soft skills” здобувачів вищої освіти спеціальностей «туризм» і «готельно-ресторанна справа» у процесі вивчення іноземних мов. Для майбутніх фахівців сфери гостинності формування “soft skills” у процесі вивчення іноземних мов має велике значення, оскільки все частіше професійна діяльність пов’язана з потребою спілкування іноземними мовами, зокрема вже під час навчання. Це пов’язано не лише з інтернаціоналізацією освіти, а й з можливістю брати участь у міжнародних стажуваннях, обов’язковою вимогою чого є володіння комунікативними навичками, здатність на високому рівні спілкуватися іноземними мовами. Зауважимо, що соціальні навички формуються у процесі вивчення як професійних дисциплін, так і загальних. Під час підготовки майбутніх фахівців сфери гостинності в закладах вищої освіти все частіше виникає потреба перенесення в навчальних планах дисциплін «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» та «Друга іноземна мова (за професійним спрямуванням)» із блока освітніх компонент загальної підготовки до блока професійної підготовки. Це пов’язано насамперед із професійною необхідністю фахівців сфери обслуговування виконувати професійні завдання, що дуже часто відбуваються на інтернаціональному рівні. Потреба спілкуватися іноземними мовами зумовлює необхідність володіння соціальними та комунікативними навичками. Для формування навичок “soft skills” у процесі вивчення іноземних мов доцільно застосовувати інтерактивні технології навчання, як-от ділові ігри, метод проєктування, ситуативне навчання тощо, оскільки застосування цих методів навчання під час занять дозволяє створювати ситуації, максимально наближені до реальних професійних завдань, що значно полегшує здатність до адаптації безпосередньо на робочому місці.
The article presents the theoretical and practical principles of forming “soft skills” of higher education students majoring in “Tourism” and “Hotel and restaurant business” in the process of learning foreign languages.For future professionals in the field of hospitality “soft skills” in the process of learning foreign languages is of great importance. More and more professional activities are associated with the need to communicate in foreign languages, including in the learning process. This is due not only to the internationalization of education but also to the opportunity to take part in international internships, a prerequisite for which is the possession of communication skills, the ability to communicate at a high level in foreign languages.Note that the formation of social skills occurs both in the process of studying professional disciplines and general. At the same time, in the process of training future hospitality specialists in higher education institutions there is an increasing need to transfer the disciplines “Foreign language (for professional purposes)” and “Second foreign language (for professional purposes)” from the block of educational components of general training to the block of vocational education training. This is primarily due to the professional need of service professionals to do professional tasks that often occur at the international level. In fact, the need to communicate in foreign languages necessitates the possession of social and communication skills.To develop soft skills in the process of learning foreign languages, it is advisable to use interactive teaching methods, such as business games, design method, situational learning, etc., because the use of these teaching methods during classes allow you to create situations as close as possible to real professional tasks, which greatly facilitates the ability to adapt directly to the workplace.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2948
ISSN: 2308-4855 (print)
2308-4863 (online)
DOI: 10.24919/2308-4863.2/32.214709
Volume: 2
Issue: 32
First Page: 244
End Page: 248
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 1.pdf294.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.