Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2961
Назва: Розвиток ринку маркетингових послуг України в конкурентному світовому середовищі
Автори: Паламарчук, Наталія Олександрівна
Ключові слова: маркетингові послуги;конкурентне середовище
Дата публікації: 27-бер-2020
Видавництво: Стратегії глобальної конкурентоспроможності: соціально-економічні виміри : матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 27 березня 2020 р.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах світового розвитку зростає рівень конкуренції між країнами та окремими підприємствами. Це призводить до необхідності пошуку засобів підвищення конкурентоспроможності товарів та послуг як на мікро, так і на макрорівні. Одним з таких засобів є маркетингові послуги, вони дозволяють відшукати можливості та резерви підвищення конкурентоспроможності на рівні підприємств на створити конкурентні переваги країни на світовому ринку. Маркетингові послуги мають стабільний попит та є основою для динамічного розвитку підприємства та економіки країни в цілому. Однією з організацій, що здійснюють моніторинг ринку маркетингових послуг в Україні є Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив (МАМІ). Ця організація є офіційною галузевою організацією ринку маркетингових сервісів. Вона створена у 2006 році і станом на 2020 рік об’єднує близько 50 агентств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2961
Початкова сторінка: 76
Кінцева сторінка: 78
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.