Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2995
Назва: Соціальна відповідальність бізнесу: передумови виникнення та поширення
Автори: Момот, Сергій Вікторович
Ключові слова: бізнес;соціальна відповідальність
Дата публікації: 20-жов-2021
Видавництво: Теорія і практика сучасної економіки: матеріали ХXII Міжнародної науковопрактичної конференції, Черкаси, 20 жовтня 2021
Короткий огляд (реферат): Обумовлено передумови виникнення та поширення соціальної відповідальності бізнесу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2995
Початкова сторінка: 41
Кінцева сторінка: 43
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Момот.pdf369.17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.