Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3238
Title: Концептуальні аспекти формування системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг
Other Titles: Conceptual aspects of formation of the system of integrated management of quality of tourist services
Концептуальные аспекты формирования системы интегрированного управления качеством туристических услуг
Authors: Таньков, Костянтин Миколайович
Чепурда, Ганна Миколаївна
Keywords: поняття якості;туристична послуга;концептуальна модель системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг;tourist service;quality;conceptual model of the system of integrated management of quality of tourist services;понятие качества;туристическая услуга;концептуальная модель системы интегрированного управления качеством туристических услуг
Issue Date: 2014
Publisher: Проблеми економіки
Abstract: У статті на концептуальному рівні розглядається завдання представлення методологічних положень формування системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг як одного з найбільш значущих у теорії туризму. Обґрунтовується, що існуючі методологічні підходи до управління якістю у системі матеріального виробництва не можуть повною мірою бути застосовані до системи управління якістю туристичних послуг. Показано, що для більшості туристичних послуг процеси їх надання і споживання практично невіддільні – вони розробляються як результат узгоджених дій систем управління їх виробництвом і споживанням. Формування системи інтегрованого управління якістю туристичних послуг передбачає, що система виробництва послуг повинна не просто функціонувати, а взаємодіяти із системою їх споживання, що є однією з найбільш важливих умов ефективного ведення туристичного бізнесу..
The article considers the task of presentation of methodological provisions of formation of the system of management of quality of tourist services at the conceptual level as one of the most important in the theory of tourism. It shows that the existing methodological approaches to quality management in the system of material production cannot be fully applied to the system of tourist services quality management. It shows that for the most of tourist services the processes of their provision and consumption are practically inseparable – they are developed as a result of co-ordinated actions of the system of production management and their consumption. Formation of the system of integrated management of quality of tourist services envisages that the services producing system should not just function but interact with the system of their consumption, which is one of the most important conditions of efficient conduct of tourist business.
В статье на концептуальном уровне рассматривается задача представления методологических положений формирования системы управления качеством туристических услуг как одна из наиболее важных в теории туризма. Обосновывается, что существующие методологические подходы к управлению качеством в системе материального производства не могут в полной мере быть применены к системе управления качеством туристических услуг. Показано, что для большинства туристических услуг процессы их предоставления и потребления практически неразделимы – они разрабатываются как результат согласованных действий систем управления производством и их потреблением. Формирование системы интегрированного управления качеством туристических услуг предусматривает, что система производства услуг должна не просто функционировать, а взаимодействовать с системой их потребления, что является одним из наиболее важных условий эффективного ведения туристического бизнеса.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3238
ISSN: 2222-0712 (print)
2311-1186 (online)
Issue: 1
First Page: 259
End Page: 264
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
problems-of-economy-2014-1_0-pages-259_264.pdf451.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
titul.pdf226.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.