Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorСкопінцева, Богдана Романівна-
dc.date.accessioned2021-12-16T11:28:56Z-
dc.date.available2021-12-16T11:28:56Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3247-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра обґрунтовано сутність, цілі та завдання маркетингової товарної політики. Досліджено особливості формування маркетингової товарної політики на підприємстві. Виявлено методи маркетингових досліджень товарної політики підприємства, проаналізовано діяльність досліджуваного підприємства. Оцінено ефективність товарної політики підприємства ПрАТ «Юрія», проведено маркетингові дослідження товарної політики на підприємстві. Сформовано напрями удосконалення товарної політики підприємства на основі маркетингових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectТоварна політикаuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження в процесі формування товарної плітики підприємства ( на матеріалах ПрАТ «Юрія», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Скопінцева Б.Р..pdf
  Restricted Access
1.33 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.