Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChepurda, Hanna-
dc.contributor.authorDragun, D. A.-
dc.contributor.authorЧепурда, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorДрагун, Д.А.-
dc.date.accessioned2021-12-20T10:30:20Z-
dc.date.available2021-12-20T10:30:20Z-
dc.date.issued2020-03-19-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3281-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТуристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХI Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 19–20 березня 2020 року: у 2-х томах. Т. 2uk_UA
dc.titleExhibition activity as one of the marketing key elementsuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage356uk_UA
dc.citation.epage358uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали 11 конференції Том_2_2020-357-359.pdf377.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.